LPG Fryšták, Zlín  ›  Prins VSI-2.0

Prins VSI-2.0

  • nepokročilejší a nejmodernější LPG/CNG systémy na trhu
  • systém vstřikování LPG/CNG pro motory s vícebodovým vstřikováním
  • vstřikovače Keihin Corp. Japan vyznačující se vysokou přesností a životností
  • vysoká spolehlivost a fukčnost
  • barevně nastavitelný přepínač
  • minimální údržba
  • záruka 3 roky

Naše společnost montuje již od roku 2003 výhradně LPG systémy Prins, jakožto nejlepší a nejmodernější systémy na trhu. Jedná se o systémy špičkové holandské firmy, se kterým máme ty nejlepší zkušenosti a můžeme zákazníkům zaručit maximální kvalitu a spolehlivost. Samotná firma zkouší své systémy na všech vozech různých značek a motorů, nemusíte se tak bát neověřeného zásahu do Vašeho vozu.

Systém je určený pro osobní i nákladní automobily, dopravní stroje i lodě,  všude tam, lze sekvenční vstřikování Prins VSI využít. Oproti starším systémům je zde vstřikování řízeno elektronicky na každý válec zvlášť. U tohoto systému je spotřeba i výkon motoru při provozu na LPG nejblíže provozu na benzín.

Systém LPG ve vozidle se skládá z několika hlavních součástí. Patří k nim tlaková nádrž, plynový ventil a rozvodné potrubí, regulátor tlaku VSI (výparník pro změnu skupenství),filtrační jednotka VSI, vstřikovače LPG Keihin a řídící jednotka VSI s kabeláží a panelem pro zvolení paliva s indikací množství LPG.

Podrobný popis systému Prins VSI:

Systém obsahuje vlastní vysokotlakou palivovou nádrž, kterou lze umístit do zavazadlového prostoru vozu, ale častěji je umístěna namísto rezervního kola. Rezervu pak můžete vozit v zavazadlovém prostoru, ovšem většinou zabírá rezervní kolo hodně prostoru, proto lze rezervní kolo nahradit speciální opravnou sadou pro případ defektu. Nádrž se plní pomocí plnícího otvoru, který se snažíme prioritně umisťovat pod víko klasické nádrže na benzín. Na přání zákazníka lze tento plnící otvor přemístit i na jiné místo, např. pod zadní nárazník apod. Palivová nádrž je velice odolná a obsahuje množství ochranných prvků, které znemožňují explodovat i při vážné dopravní nehodě.

lpg

Z nádrže je kapalné palivo LPG přivedeno přívodní trubkou do regulátoru tlaku v motorovém prostoru. Ten palivo předehřívá na správnou teplotu a dodává vstřikovačům potřebný tlak. V regulátoru a v celém systému je palivo pouze v případě, že motor je v chodu na LPG pohon. Toto opatření opět zvyšuje bezpečnost systému na maximum, protože pokud se motor z jakékoliv příčiny zastaví, automaticky se zavřou elektromagnetické ventily umístěné na nádrži LPG a na regulátoru.

Z regulátoru je palivo vedeno přes Filtrační jednotku VSI do vstřikovací lišty, která obsahuje stejný počet elektromagnetických vstřikovačů jako je počet válců motoru. Systém Prins VSI využívá vstřikovače LPG vyvinuty společností Keihin Japan ve spolupráci s Prins výhradně pro jejich systémy VSI. Tyto kvalitně zpracované vstřikovače se vyznačují především vysokou přesností, spolehlivostí a garantují vysokou životnost. 

O přesné vstřikování se stará řídící jednotka LPG systému. Benzínová řídící jednotka včetně všech čidel a snímačů signálů motoru pracuje při provozu na plyn stejně jako při provozu na benzín, aby mohla spolupracovat a komunikovat s LPG řídící jednotkou. To zaručuje naprosto stejný jízdní komfort a výkon pro obě paliva.

Vozidlo se vždy z důvodu lepších startů nastartuje na benzín, což omezuje negativní vliv LPG na studené ventily a jejich sedla. Po ujetí několika stovek metrů se systém automaticky přepne na LPG, většinou po dosažení určené teploty motoru (cca 30°C). I po přestavbě lze samozřejmě kdykoliv, i za jízdy, přepnout na benzín, což se provádí přepínačem umístěným v dosahu řidiče, který zároveň obsahuje ukazatel stavu paliva v LPG nádrži.

 

Neváhejte nás oslovit o více informací nebo nacenění přestavby právě Vašeho vozu přes náš jednoduchý formulář.

 

 

Poptávkový / kontaktní formulář

Vaše jméno: *
Váš e-mail: *
Vůz: *
Motor: *
Zpráva: *
 

NAŠE CENA 13,70
Kč/litr